torsdag 14 januari 2010

"Se vad man med en liten lampa kan göra!..."

Jag tänker såhär: "Oj, nu tror alla som känner mig att jag tröttnat på att blogga, eftersom det gått två dagar sedan sist.." men ack vad ni bedrar er mina vänner! Inte ännu i alla fall...ni somkänner mig vet att jag får mina idéer och infall, och då ska dessa gärna utföras NU!
I förrgår fick jag just en sån idé. Efter att ha städat ut julen, plockat undan alla julsaker, plockat fram "vanliga" lampor...så upptäckte jag att jag behövde lite nya lampor. For iväg till Mairo för att handla, och de har ju bara SÅÅÅ snygga grejer (Kolla Mairo HÄR). Det var då jag fick idéen! Hur svårt kan det vara?

Glömde fota från början...den var alltså KNALLGRÖN men skärmen hel...




Grundmålad tre gånger...VIT
Fortsättning följer....Hahaha....


...och resultatet...


...Taaaadaaa!...




Aha, tänker ni nu? Varför har hon plasten på skärmen kvar???? Nu behöver jag lite råd...ska jag ha vit eller svagt rosa??? Hjälp mig...


Inga kommentarer: