torsdag 21 januari 2010

Och en snabbis till...

Riktigt kul. När man bara lägger in ett inlägg av en färdig produkt som jag kokar ihop på 5 sek, kommenterar ni! KUL! Det är ju det jag vill! Dessa 960 besök förra veckan, och ingen (nästan) lämnar kommentar..."tradigt" som Tina (Mat Tina asså...) säger...=)

SÅ jag fortsätter på temat SNABBIS! (Var det ordet...eller rätten...???) I alla fall inget "personligt"...blir inte klok på det här med statistiken för intresse...iaf, här kommer denna denna dagens snabbis...

Skyltades som "Nyhet"...


Strimlad fläskfilé, steks...


...som tillbehör: tomater skurna i små bitar med hackad gul lök och lite olivolja ...



...och denna lilla "snabbis är klar!...

Fråga mig om vad jag tyckte?

2 kommentarer:

Karin sa...

Vad gott det ser ut. Har aldrig provat Four cheeses men tror jag måste göra det.

Fru Matglad sa...

Tack för din kommentar...men denna var enligt mig...sådär! =)