tisdag 2 mars 2010

Goa grejer!

Jag bara måste visa er en av sakerna jag shoppade i Malmö...
En hel massa goa grejer kan jag lova! Jag har dock inte provat någon ännu, men visar här upp lite bilder ur denna ljuvliga underbara bok! =) Det verkar som om många av mina läsare är förtjusta i choklad...? =)
Nån som vill ha nåt av recepten? Bara hör av er!

Man passar väl på när det är bokrea....


"Schwarzwaldrullad"


"Mississippi mud pie"


"Tårta med chokladtryffel"


"Chokladpuffar"


"Vita chokladtryfflar"

m.m m.m m.m m.m.....detta var endast ett fåtal utvalda....

6 kommentarer:

elina sa...

choklad och doftljus är mina stora laster här i livet=) Ser fram emot mer läckra chokladtips=)

Rappakalja sa...

Sv: Javisst är det en strålande idé att ha det hemma. Lite mer personligt och privat men ändå samma roliga upplägg med poängsättning och allt.

Trevlig blogg med goda recept som kanske utnyttjas när det blir min tur för middagen! ;)

/Linda

mumsfillibaba sa...

Ahhh....det är så mycket choklad på alla bloggar nu (inkl min egen....hehe....). Sugen på allt!! Provlaga allt och lägg ut recept!!!:)

Remsan sa...

Det är ju det som är så roligt med nya kok-/bakböcker att man kan bara sitta och titta på alla fina bilder och bli sugen och inspirerad.

Helena Ljunggren sa...

Ju fler kok/bakböcker desto bättre :) Jag har böckerna utspridda i hela huset, man kan tillomed finna dom på dass :)

Linn sa...

Jag vill veta hur man gör chokladtryfflarna!!!! Guuuud vad goda de ser ut!