söndag 7 mars 2010

Live från spåret!

Idag följer jag min vän och hennes make i Vasaloppsspåret...har beställt en sms tjänst, så det piper i min telefon när hon passerar de olika stationerna. Jag är verkligen SÅ imponerad av hur man kan ge sig på något sånt här!? Jag blir svettig av bara tanken...
Undrar om hon blev lite uppiggad av mitt sms vid första stationen..."kämpa på! inte långt kvar nu..."

OBS! Hon till höger som åker i spåret....hon till vänster är bättre på att heja på...

HON GJORDE DET! GRATTIS VÄNNEN! 11.05, du är bäst!!!

5 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Vad roligt! Jag hade ingen aning om att man kan göra så, det är säkert en uppmuntran för henne. Hoppas hon kommer i mål, vilken kick det måste vara.

Fru Matglad sa...

Visst är det! Hon beräknas nu vara i mål 19.20...Heja heja!! Hoppas hon hör mig...=)

Helena Ljunggren sa...

Jag är döimpad av skidåkarna, fattar inte hur man kan utsätta sig för sådan, i mina ögon, tortyr :)

Fru Matglad sa...

Instämmer Helena...;)Men jag blir allt lite tårögd om hon går i mål, vilket jag VET att hon gör! =)

Anonym sa...

Jag är i mål, och ont i precis hela kroppen... Tack för alla värmande sms som jag fick av dig ute i spåret
Kram
Sussi