onsdag 9 december 2009

Snabbshopping!

Finns det fler än vi som fått önskelistor från barnen (ungdomarna, ursäkta) gjorda på datorn, med bilder från internetbutiker, med namn på kläder, smycken, accessoarer, hårprylar och allt annat? Nu har jag suttit i flera timmar och försökt leta upp "veronica shirt", christin pullover, winterbird offwhite...(ungefär så). När jag äntligen lyckats hitta dessa exakt utvalda prylar, valt storlek och lusläst kundvagnsinnehållet och gör som det står: "Gå till kassa". Visst! Knappar in kortnummer, giltighet och allt de vill veta, kommer nästa grej: "Skapa Användarkonto"...ok, jag fyller i allt de frågar efter. I en okontrollerad rörelse råkar jag komma åt krysset uppe i hörnet! NEEEEJ! Ok, mitt eget fel, jag gör om hela proceduren. Ok, nu är allt iväg. Skönt, några klappar på väg utan att jag lämnat huset...När jag sedan loggar in på min mail för att kolla posten, har jag fått ett mail från DET företaget som jag har "skrivit med" hela kvällen: "Tyvärr har din order inte gått igenom pga tekniskt fel. Vi ber om ursäkt för detta, men det går bra att lägga in ordern på nytt". Tack för den, klapparna är alltså inte på väg. Kanske en runda till stan gått snabbare?

Inga kommentarer: