fredag 30 april 2010

Den grillade kycklingen...

För er som följer bloggen! Satt och bläddrade bland mina foton i kameran och hittade dessa bilder. Då kom jag på att jag glömt berätta vad som hände med den grillade kycklingen som blev så "färdiglagad". Sofie undrade vad jag sedan gjorde med den...=)


Det blev en liten wook!

Grillad kyckling i småbitar
Nudlar (jag använde äggnudlar)
Paprika
Champinjoner
Haricots Verts
Teriyakisås
Soyasåås
Vitlök
Curry
Cayennepeppar
Rapsolja att wooka i

Koka nudlarna enl. anvisningarna.
Kyl ner i durkslag under kallt vatten.
Värm upp oljan i en wookpanna
I med kryddorna lite hastigt.
I med grönsakerna hastigt
I med kycklingen...hastigt.
På med såserna..
...och i med nudlarna.
Värm allt!

Superenkelt & Supersnabbt!



2 kommentarer:

Nena sa...

Ah vad smaskigt det ser ut! Jag har nyligen kopt en wok panna sa jag haller pa att experimentera en massa hemma sa det har receptet kommer helt perfekt!
Hoppas att du far en harlig Valborg:)

mumsfillibaba sa...

Ååå....ser ju supersmaskigt ut!!!:)