torsdag 22 april 2010

Oups...den blev grillad...

Oh noooo...

Efter att ha lämnat Peppe hos veterinären idag på morgonen, skulle jag hem direkt och ta tag i städningen som jag skjutit upp hur länge som helst!
"Ska bara"...blev det ett par gånger innan jag väl kom igång, men innan jag kom igång så kom jag på att kycklingen som hade utgångsdatum idag måste in i ugnen. Perfekt, den sköter sig själv medans jag städar!

Resultat:


...men det är nog ingen fara egentligen.
Nu har jag en "färdiggrillad" kyckling till kvällen. Bra planerat Fru Matglad!

Nu är frågan: VAD SKA JAG GÖRA MED DEN, TYCKER NI???
Nåt som är gott och går snabbt att fixa när jag kommer hem från jobbet...?


5 kommentarer:

Lisa sa...

Kanske kycklingpaj, kycklingsallad, flygande Jakob eller någon annan god gratäng =)

Kryddburken sa...

Rör ihop en god vitlöks aioli, lite grönsaker och kyckling att dippa i! :) Snabbt & gott!

egoinasmamma.nu sa...

En sallad och smaksatt creme fraishe och middagsris?

mumsfillibaba sa...

Hoppsan! Sånt som händer!! Hoppas den var god ändå. Nyfiken på vad du gjorde med den....

Remsan sa...

:-D