fredag 12 februari 2010

TÄVLING!

Tävlingen är avslutad!
NU mina vänner, är det dags för en liten tävling! Det är KELDA som sponsrar med fina priser... Hoppas att ni vill vara med! Denna tävling är mycket enkel: lämna bara en kommentar i detta inlägg, så är du med i dragningan! Enkelt? Har ni tips på recept med Kelda, så dela gärna med er...=)
1:a pris: 100:- presentcheck på keldaprodukter
2:a pris Badlakan
3:e pris Badlakan


Vinnarna presenteras på måndag!
Till de som vinner: Skicka mig ett mail med era adresser, så skickas vinsterna hem tiller.

Lycka till!

Lyckans ostar, alla ni som har en iphone...kelda lanserar nu "100 recept på 15 min." Man kan spara ner sina favoritrecept, skicka till vänner som mail, slumpa fram recept efter vad man är sugen på, med bara en skakning eller en knapptryckning. Visst låter det smart! Tror nog jag får önska mig en iphone...=)
Se så! Skynda på att kommentera!

18 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Vad superkul med tävling, du är ju värsta "proffsbloggaren", kanonblogg Ylva, med många goda recept :-), tjingeling! // Eva-Lotta

Fru Matglad sa...

Tack E-L! Just nu ligger du väldigt bra till i tävlingen...KRAM!

Lotta sa...

Åh, en tävling! Så spännande! Du har en fin blogg, Ylva! Förstår bara inte hur du hinner med allt...
Ser fram emot vad du skall göra i helgen.

Kenneth J sa...

Vinner jag Keldprodukter så lovar jag bidra med ett recept på något gott! Men jag kan inte hitta mitt oxfilerecept?!
Kenneth
PS. Sony-Ericson kommer snart med en Iphonedödare. DS

Tina sa...

Önskade mig, och fick (!) en iphone nu när jag fyllde år. Enda problemet är att man inte får ha den i fred..
Kramis, Tina

Anonym sa...

Du är bäst my friend!!!är det inte släktforskning, så är det i Bloggvärlden, men som vän är du fantastisk, om vi inte hörs innan söndag så sänder jag en bamsekram på alla hjärtans dag. På tal om soppa så är det inte lätt att göra på en spik, men kanske Keldas kan smaka för en som inte är rik??
Sussie

. sa...

ååh jag håller tummarna för mig! Keldas Thaisoppa blir jättegod om man blandar ner lite räkor i den!

Kramkram
Elle

Anonym sa...

Du är ju bara för hääärlig!!!
Vilken blogg!! Lovar att komma hit mer o kolla, men du vet ju att det inte är jag som lagar maten hemma, men inspirationen kan jag ju bistå med. Och vem vet, kanske du får mig inspirirad till att laga mat oxå... inte bara skaffa hästar ;)
Hör av dig någon dag när du är ledig, skulle vara kul att träffas snart igen!! Kramizar Anneli

Fru Matglad sa...

NU bara måste jag fälla in en liten kommentar..har faktiskt hållt mig! Blir rörd! Så roligt, att så många jag inte ens pratat med på
såååå länge, lägger en liten kommentar hos just mig...tack alla VÄNNER!
Anneli: jag VET att jag kan inspirera dig...har som sagt gjort det förr! Men denna gång kanske T blir gladare om jag inspirerar till något som underlättar för honom...och inte tvärt om...KRAM


Elina; måste också testa thaisoppan! =)

Anonym Sussie; Think I know You...<3
äntligen...fick du hjälp?

Tiiiina; fick du en sån?...grattis, vill me ha! Men
Kenneth; skrev att Ericsson kommer med något bättre? Men jag har aldrig varit fan av Ericsson...men iaf..
Eva Lotta; DU va först, tack för det! Ska du göra högskoleprovet? Det ska jag! =)
Puss & Kram & Tack Alla!

Sandra sa...

Hej Tycker du ha en super fin blogg, är inne varje dag och kollar. Jätte skönt att få tips på middagsmat och även helgmat. Använder dina recept ofta.

Jag köper Keldas Thai soppa blandar ner stekt kyckling och skivad och fräsd champinjoner och purjo. Smaskens

MVH Sandra

Kerstin sa...

Hej Ylva vilken fin blogg du har!! Jag vet ingen som kan fixa och greja som du med allt mellan himmel och jord. Tips på Kelda soppa, deras fisksoppa tillsammans med sockerärtor och kräftstjärtar är inte dum.

Önskar dig en trevlig schlagerkväll! Kerstin

Remsan sa...

Jag vill självklart vara med och tävla :-)
Stod och fingrade på en iPhone härom dan, önskar mig också en...

Anonym sa...

Kan "felf"

Sussie

I Nadjas kök sa...

Självklart vill jag vara med!

Anonym sa...

Jag vill oxå va med och ha´ en chans att vinnna!

Hälsningar DaD

Carina Nilsson sa...

Du är bara för go Ylva!

Sus sa...

Jag kommenterar!
Och berömmer din underbara fina hjärtetårta!

Anonym sa...

Tävling är ju alltid kul! Kanonfin sida! Kelda-grädde används flitigt här hemma, just nu kom en suverän lax ur ugnen med grädde, viltfond, lingon & timan. (Viltlax..) Kram Mathilda