måndag 8 februari 2010

Award!


Jag har fått en award, och jag är stoltare än stolt just nu! Tack Remsan!

Att göra:

•Kopiera awarden till bloggen. "Inte så svårt..."
•Länka till personen du fått awarden av. "Inte så svårt..."
•Berätta 7 intressanta fakta om dig. "Hmmm..klurigare..."
•Välj 7 andra bloggar att ge awarden till. "Finns många bra! Svårt...
•Länka till deras bloggar. "Lätt som en plätt..."
•Lämna en kommentar på deras bloggar att dom fått en award dig. "Kul!"

  1. Jag är 40 år, och drömmer fortfarande om att jag ska bli polis när jag blir stor...
  2. Trodde att en kyckling har 4 ben när jag gick i lekis...jo då, ni ska se en fin teckning jag ritade...pinsamt...
  3. Livrädd för tandläkaren...trots att de bahandlar mig som ett litet barn...
  4. Kör ofta alldeles för fort, trots att jag pga detta blev av med körkortet en gång...försöker skärpa mig!
  5. Mörkrädd och rädd för tjuvar...
  6. Älskar julen, tomten, julmaten och alla julklappar... (snart 10 månader kvar till nästa)
  7. Har storlek 39 i skor, men när jag var 17-18 hade jag bara 37, det var snyggt med små fötter...
Oj, redan 7 punkter, det var inte svårt...

Nu återstår att välja ut 7 bloggar!....
Jag har valt ut några som jag för tillfället läser flitigt!






5 kommentarer:

Anonym sa...

gud vilken mysig blogg du har; här får jag titta in oftare!

Elena sa...

Vilken fin blogg du har, Ylva!
Jag fick massa inspiration.

Måste tacka Remsan - tack vore henne kom jag på din blogg!

Em sa...

Vad gullig du är! Hahahaha, kycklingar är säkert jättegullig med fyra ben! Och det med skostorlekar, det var samma sak med mig. Ibland åker jag dit fortfarande, köper för liten storlek. Så dumt. :D
Jag uppskattar awarden. Jag tar aldrig upp awards i min blogg och hoppas du inte tar illa upp. Ha en underbar dag!

yasemin sa...

Drömma ska man. Annars är det svårt att det blir sanna. :) Dream on...

Sus sa...

=) Tack!