onsdag 25 november 2009

Mitt mål, ett recept om dagen.

Min tanke var ju när jag började denna blogg, att det skulle bli en "receptsamling"...nu känner jag att det är lite ont om den varan på bloggen. Jag tänker (!) "om jag skriver in ett recept varje dag (minimum) så bör ju det bli 365 nya recept om ett år! Det låter som en gedigen samling tycker jag! Tänk då om två, tre och fyra år! Då borde jag ha en av de största receptbloggarna kanske? Frågan är bara om jag "håller ut" så länge??? Vad tror ni, ni som känner mig? Hur länge, eller snarare hur många recept blir det?...
Detta är riktigt roligt...jag har en vän som bor på andra sidan jordklotet, och hon har hittat hit, just till min sida. Välkommen Tina! Nu får du lite mer "köttpåbeneninfo"...
Jag har fått förfrågningar om hur man kommenterar på min sida? Vet inte vad jag gjort, eller vad jag inte gjort rättare sagt...ska försöka fixa till detta, snarast! =)

Inga kommentarer: