söndag 22 november 2009

Helgsummering

Då var denna helgen också snart slut.
Lite jobb och lite ledighet. Helgen inleddes framför Tv:n till IDOL. Det börjar bli riktigt spännande nu, men egentligen spelar det inte så stor roll vilka som är kvar längre, alla är sååå duktiga. Jag hade gärna sett Erik och Tove i en final! Toves sång vid pianot fick mina hårstrån på armarna att resa sig en smula...
Kameran låg kvar i väskan hela lördagskvällen, förmodligen snackade jag för mycket som vanligt, och glömde helt enkelt bort den. Som vanligt blev det ett musikquiz! Värdinnan är en riktig hejare på detta! Vårt lag led av minnesförluster i varenda fråga...ingen vill veta slutpoängen!..
Söndagen har varit lugn och jag har varit ledig hela dagen!
Börjar planera för middagen. Hittade ett recept på Allt om mats sida som jag tänker testa...utvärdering kommer snart...