lördag 5 november 2011

Mer presenter...

Hahaha...passar fint eftesom vi åker till STOCKHOLM nästa helg ;)

Som ni förstår...ingen våg att sätta ner fötterna på!
En digitalvåg som jag önskat...många recept som jag velat göra visar vikt! Typ macarons och surdegsbröd...så nu jäklar!! ;)

Gissa från vem dessa är? Nej, inte Magnus...
Mammma & Pappa!
Nej, inte heller pappa har stickat...men i dessa gosiga sockor låg det en massa pengar (som jag önskat!)
Så, jag är redo för STOCKHOLM!!!! =))

Så fina kuddar från Alvas Hus!

"Till förmån för cancersjuka barn- Ängel". En såå fin berlock som passade som handsken på mitt Tomas Sabo halsband!

Urmysig tröja från LK kläder (alla glädjer!=))

En fin klänning/tunika från H&M:MIN färg!

Kan tro att jag fyllde jämnt!
Ännu en gång:
TACK för alla fina presenter!


3 kommentarer:

Sus sa...

Grattis! Vilka fina presenter! Och vad ska ni göra i Sthlm? Välkomna!

Fru Matglad sa...

Vi ska hälsa på ett par kompisar som byggt hus!! Och sen kanske jag säger HEJ till dig!? =) Kram

Remsan sa...

Så mycket fint du har fått! Grattis på dig!