torsdag 17 november 2011

Fru Matglad fyller 2 år!

Tänk vad tiden går...

Det är nu 2 år sedan jag startade min blogg! Helt sjukt.
Bläddrade tillbaka till det absolut första inlägget jag gjorde.
Bloggen blir inte bara ett stället där jag samlar recept, utan också en liten dagbok.
Många gånger har jag känt att tiden inte funnits för att fortsätta, men jag har ändå valt att låta den "ligga kvar", och sen har det tagit fart igen osv..

Många har varit trogna läsare, trots mina avbrott, det är jag väldigt tacksam för!

Önskar jag haft mer tid åt Fru Matglad!

Tack alla fina läsare.


5 kommentarer:

Sus sa...

Hurra och grattis!!

Remsan sa...

Stort grattis till dig och bloggen!
Ja, det är inte alltid så lätt att få tid till bloggandet.

Barbro, Sofie och Karin sa...

Grattis till firandet! För mig är det första gången som jag kikar in men det lär inte bli den sista....

Jose sa...

Hej,

Jag har ett förslag för http://www.frumatglad.com/

Hur kommer jag i kontakt me dig?

Tack på förhand för svar.

Kryddburken sa...

Grattis i efterskott från en trogen läsare som är urdålig på att kommentera! :) Ha en toppenfin helg! Kram Linda