fredag 25 juni 2010

Semester!


SEMESTER, VAD ÄR DET?
Jag har faktiskt aldrig haft "SEMESTER", eftersom jag aldrig haft "en anställning", jag har alltid varit min egen ....som man säger...fattar ni? Jo, såklart har jag varit ledig...men inte en sådan semester där man går hem och får betalt!
Jag har tillsammans med de mina jobbat hårt för det vi trott på, det som en gång var min superidé, tron på nåt som jag verkligen trodde på, och som jag fick förverkliga många gånger om...!
"Fru Matglad" kom till en höstkväll i november 2009, och med det
fick jag ett "beroende", ett roligt sådant! Men, när solen skiner, mycket jobb som kallar denna tiden känner jag att jag sviker, jag räcker inte till just nu...därför bestämmer jag mig för att ta
SEMESTER från "Fru Matglad"!
Jag återkommer när abstinensen från bloggen blir alldeles för stor.
Jag vill önska alla mina läsare en riktigt härlig, skön och alldeles underbar sommar, och hoppas att ni har, kommer att ha en skön
SEMESTER!

"Varje år glädjs man med alla när de går på semester, varje år våndas man med alla som har slut på sin semester..."


Ha en underbar sommar!

Kram,

Posted by Picasa

9 kommentarer:

Mårtenssons kök sa...

Då tycker vi du är värd en riktigt låååång och härlig semester! Fast vi hoppas du nte dröjer för länge med att hitta tillbaka hit...

Remsan sa...

Ha en riktigt underbar semester! och så hoppas vi ändå på ett snart återseende.

mumsfillibaba sa...

Hoppas du får en härlig semester med några semesterdagar iallafall!!

Julia sa...

Ha en skön sommar du med! Kram Julia

Fru Matglad sa...

TACK alla fina bloggvänner! Jag ska faktiskt inte ha semester, bara semester från bloggen...mycket jobb blir det nu i dessa tider, men jag kommer att föja er i alla fall!
Kramar!

Kaksmulan sa...

Hoppas du får en härlig sommar med många gäster på hotellet men även tid för lite ledighet! Vi ser fram emot att du kommer tillbaka!

Tina Boman sa...

Kram vännen! Tycker du varit jätteduktig med allt ditt skrivande- har gett mig mycket inspiration till god mat. Ha en underbar sommar!!

Cheron sa...

Då hoppas jag du får en helt fantastiskt underbar semester. Njut!

Linn sa...

Hoppas du får en fin sommar Ylva!

Kraaaam