lördag 19 juni 2010

Bröllop vs Fotboll

Märkligt foto!?
Ni ser det inte som det upplevs, men iallafall...
Ville bara visa hur det ser hemma hos denna dag. Vi sitter vid matbordet min man och jag. Vi har lite olika intressen ibland. Ialla fall idag. Om man vrider på "min" Tv i köket (uppe på kylskåpet) kan man se den från matbordet, och det gjorde jag. Om man vinklar Tvn vid soffan kan man också se Tv.
Vi gjorde det bägge två.
Jag höjde ljudet.
Det gjorde Magnus också på "sin" Tv.
Jag säger:
"Guuud vad högt du har, kan du sänka lite..."
Magnus: "Men om du sänker så blir det inte så högt"

Jag vill gärna kolla på Vickan och Danne.
Magnus vill gärna kolla på ?, ja det är något lag i fotbolls VM.

Jag har följt bröllopet nästan hela dagen
Säger bara:

LOVELY!

2 kommentarer:

Remsan sa...

Ha ha... Så där brukar mina föräldrar hålla på. Jag fattar inte att de kan höra någonting, men ingen vill flytta på sig :-D

Kia sa...

Hehe känner igen det där en aning. :) Jag ville med titta på bröllopet. Fick göra det via datorn på svt play