tisdag 1 juni 2010

BBC Lifestyle & Tävlingsdax


BBC Lifestyle har precis börjat sända en ny serie matprogram under vardagskvällar, och kommer sända dessa under sommaren. Serien heter "Food with personality".Jag har såklart varit inne och kikat runt lite. Gör det ni också! Säkerligen får ni en massa nya idéer och inspiration på härliga maträtter!
Du har nu chansen att vinna en fin, inbunden kokbok av Ching-He-Huang,
"CHINEESE FOOD"

Hur vinner man då?

Enkelt!

Lämna en kommentar!

Exempelvis vad du tycker om matprogram på Tv,
Vilket/vilka är bäst? Favvokockar?
Kommer du att kika in hos BBC Lifestyle? Har du kanske redan varit där?

Om du länkar till din egen blogg har automatiskt DUBBEL lott!

Tävlingen pågår till söndag den 6 Juni kl. 20.00

Lycka till!

Tävlingen är sponsrad av BBC Lifestyle.



12 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Än så länge har jag mer än nog med att försöka komma på alternativ till den mat jag gjorde tidigare. :)
Hoppas du har lika underbart väder som vi ÄNTLIGEN har här.

mumsfillibaba sa...

Älskar matlagningsprogram och den inspiration man får!! Såg jamies senaste när han är i USA. Verkar bra!

Anonym sa...

Min favritkock är "Mat-Tina"! Hon är bara så bra.
Sandra W

Daniella - BakeCake sa...

Vad roligt! Jag är jätte gärna med i tävlingen! Ha det bra! Kram Daniella - BakeCake

Mitt vita radhus sa...

Va roligt med en tävlig, jag vill gärna vara med =)

Jag har flera favoriter när det kommer till mat/bak program, alla bra på sitt sätt.
Leila, Per Morberg, Tina, Ernst (är väl ifs ett allt-i-allo program men han e väl käck)

Ha det bra/ Erika

Mårtenssons kök sa...

Gillade det nya programmet med Jamie Oliver när han reser genom USA. Annars är ju Per M, Nigella och Rachel Ray några av våra favoriter.

Ha en skön helg!

Unknown sa...

Tycker att Tina och Rachel Ray är bäst:-)

Salmiak sa...

Hej!

Älskar alla matprogram.. :)

Just nu är Jamie favoriten.. tätt följt av Leila.

Följer Masterchef slaviskt..


Trevlig helg :)

/Pia

lars sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
KarinGa sa...

Är gärna med och tävlar! :)

Åh jag älskar BBC Lifestyle!! Det var den enda kanalen som var ett absolut måste för mig att ha när vi skaffade digitalbox (eller vad det heter...)! :)

Tycker jättemycket om att kolla på matprogram! Mitt favoritprogram på BBC Lifestyle är nog Come Dine With Me, gillar att kolla in dessa amatörkockar med sitt oftast goda, osvenska självförtroende ;). Tycker också mycket om att titta på Leila Lindholm och "Chucks day of" (visst heter det så?).

Kommer absolut att fortsätta titta på BBC Lifestyle!!! :)

Ulrika E sa...

Min favoritkock är Mat-Tina. Jag tittar på ALLA kockprogram som går på TV.

MED EN KÄNSLA ♥...♪♫ sa...

Galen i matlagning & gourmet, kan aldrig få nog av kokböcker!
Älskar Jamie Oliver & Leila just nu, tycker oxå om Tina som faktiskt varit min granne här i Göteborg under den tid hon gjorde sina första matprogram. Tävlar mer än gärna!!
Kram