fredag 28 maj 2010

Eländes elände...

Jag blir tokig när inte saker och ting fungerar! Sedan åskovädret i onsdags, så har vårat internet spökat hemma, eller rättare sagt routern, vilket har begränsat mitt datoranvändande och bloggskrivande...Nu har jag hittat en plats i huset där routern vill fånga upp mig, men kan säga att det inte är i världens skönaste ställning, där jag nu får sitta på golvet!
Inte nog med detta, så har jag blivit smittad av ett virus...ni vet ett sådant jäkla virus som anfaller och som gör att näsan rinner konstant hela tiden! Var finns STOP knappen?
Men mina vänner, ikväll blir det MOULES (musslor i vitlök!), så nu är det slutdeppat! Jag ska fota de små goda, ta med kameran ner till min plats på golvet och lägga upp något som är bland det godaste!
See you soon...

2 kommentarer:

Daniella - BakeCake sa...

Ja, det är verkligen irriterande! Och jag ser fram emot musslorna! :)

Gå jätte gärna in på min blogg och delta i tävlingen där jag lottar ut en inbjudan till den nya receptsidan Baka.se plus en goodiebag! Ha en jätte skön helg! Kram Daniella - BakeCake

Mårtenssons kök sa...

Jaha, nu känns inte vår pizzamiddag ikväll alls lika tilltalande längre, musslor är ju bara så mycket godare... fast vi orkar inte kocka mer ikväll så det får bli pizza ändå!
Har både lagat till middag och efterrätt till i morgon då vi ska ha vänner på besök.
Ha en skön helg!