tisdag 1 februari 2011

Te, choklad, Ipren, Kåvepenin & psykologi

Jag glömde verkligen att fota maten igår, pga att jag inte kunde äta den...
Smaken var jättegod verkligen, men pga min onda och svullna hals så gick det inte så bra, men ungdomarna tyckte den var god!
Vi gör ett nytt försök med dagens istället. Ikväll blir det fisk!
Återkommer med receptet..

Men se vad sjuka mamsen fick av äldstingen-hjärtat...

Nu överlever jag nog resten av dagen ;)



Idag på morgonen så var jag så kass, att jag missade föreläsningen.
Jag som "aldrig" är sjuk! Jag verkligen hatar att vara sjuk, men vem gör inte det?
När man liksom inte kan ta en tablett och bara köra på...
Men i skrivande stund känner jag mig bättre faktiskt, så jag hoppas det vänder nu...
Jag har inte tiiiid att inte orka!


Ser ni dessa ögon? Riktigt scary...de säger: Lääääs miiig!

Ge mig styrka...


3 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Jag har varit så kaxig de senaste veckorna över att jag inte varit sjuk på hela hösten. Nu börjar jag känna mig riktigt risig och trött. har verkligen INTE tid eller lust att bli sjuk!

Remsan sa...

Hoppas du snart känner dig bättre. Kram.

Mårtenssons kök sa...

Usch och fy, inte kul att vara sjuk, speciellt när man inte har tid. Tydligen är det mycket sjukdomar över hela landet just nu, är det inte magen som krånglar så är det förkylningar.
Krya på dej!