söndag 7 augusti 2011

Glenn Strömberg i mitt kök!

Alltså, jag säger bara det!
Det är sååå bra med matbloggar!
Man får en himla massa bra tips, idéer och nya uppslag hela tiden!
Idag på förmiddagen läste jag Victorias blogg om denna dessert...
Så, vad gör jag? Jo, jag åker o handlar såklart!=)



Helt klart godkänd om man vill ha en snabb dessert!
Tillhör man dem som älskar pannacotta så låt den stå minst 30 min och bli helt tinad.
Tillhör man "glassälskaren" så ät den kall!
Jag gillar ju allt, så den var god vilket som!
Man hittar dessa i glassdisken på ICA Maxi. Kostar ca 40:- för två stycken. Kan kanske verka lite dyrt, men glasen desserten ligger i är faktiskt riktiga glas, så dessa kan man ju använda till ljuslyktor eller dessertglas sen...;)

2 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Såg oxå dem. Blev lite sugen. Men inte handlat ännu. Ligger nog snart i frysen. Kanske till helgen....:)

Mårtenssons kök sa...

Har också läst om dom, men inte sett till dom än. Men de får allt vänta till helgens utsvävningar, inga gotter mitt i veckan... Det har blivit lite mycket av det goda under semestern:)