fredag 6 maj 2011

Tråkvecka

Hej mina vänner!

Känner att det verkligen är på tiden att uppdatera lite här på bloggen kanske...
En riktigt jobbig vecka är till enda, och 3 nya jobbiga nya veckor står inför dörren, sista rycket innan sommarlov...
Sista tentan gick sådär, då jag fick komplettera lite, men sedan godkänt. So, I´m on the road again. Nya uppgifter, nya utmaningar.
De nya utmaningarna består av ett "forskningsexperiment", som jag tillsammans med Sara, en klasskompis från Karlshamn (!) skall utföra. Jag kan tyvärr inte berätta så mycket om detta, då många av mina vänner skall få ta del av detta, och jag kan därmed inte avslöja så mycket med risk för att påverka resultatet... Spännande va!?
Återkommer ...
Jobbat som tusan också, för att kunna vara ledig och gå bort i morgon kväll, därmed ledig ända till måndag em!
Lyx!
Ska försöka ha kameran med i morgon. så det blir lite action på bloggen.
På tiden.

Over and out!

Kramar

1 kommentar:

Fräulein S sa...

Jag tycker faktiskt att vi har varit riktigt duktiga, och bättre är att Micha tycker att vi är duktiga :) Det är en fjäder i hatten så att säga:)