tisdag 18 januari 2011

Veckans Matkasse

Vet ni vad Fru Matglad har gjort nu då?
Hon har beställt "Veckans Matkasse"!

Idén finns hos fler, men den enda som levererar där jag bor vad jag vet.
Affärsidéen är gudasmart verkligen, och jag har länge funderat på en prenumeration men inte kommit till skott....förrän nu!
Man får hem en kasse med mat och recept för 5 dagar. En lista på vad du behöver ha hemma finns på hemsidan, såsom basgrejer.
Ska bli väldigt spännande att få hem kassen med mat, och recept. Skönt att slippa en del av stressen i vardagen. Nu kan man ju lägga energi på att göra helgmaten lite rolig kanske?
Nu missade jag start fr.o.m nästa vecka då beställningen måste göras senast måndag för leverans kommande måndag.
Jag återkommer och rapporterar om fler är intresserade!?
Gå in o kika om ni har lust!

Inga kommentarer: