torsdag 11 november 2010

Tankar om mig

Hur kan man lära känna varandra, utan att ens ha träffats? är det inte märkligt? ;)
Ett citat från Sara ikväll..

"Ylva då.. eh. en människa som värderar sig själv i andra människor. alltså att ditt välbefinnande styrs till stor del av din omgivning. Du har svårt att må bra eller känna dig glad när du vet att tex dina barn är deppiga. Du älskar mat. inte bara att tillaga den, utan snarare vetenskapen kring mat. matlagning= konst. ehh. Du gillar vin (woho!) och att umgås. Att babbla på med vänner med ett glas vin i handen är bland det bästa som finns"

Du har väldigt mycket rätt där...kanske inte det där med vetenskapen dock...
MEN, nu är det ju så att psykologi står på schemat...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Du är så snäll :)

Jag tycker vi får förena vårt intresse för vin någon kväll :)

Sara sa...

Oj. Nu blev jag visst anonym. Men det är Sara som är här och skriver :)

Fru Matglad sa...

Tur att du gav dig till känna, annars hade jag ju inte vetat vem jag skulle dricka vin med!?
Absolut Sara!