tisdag 9 november 2010

Hur tänkte jag där?

Jag har speciellt en vän som tycker jag är ganska äcklig nu..
Jo, jag köpte färdiga, nuggets..med sån där "pressad" kyckling i. Hur jag tänkte? Jo, kan vara bra att ha nån gång...när det är bråttom...tänkte jag nog?
Nej, det går faktiskt inte ens fort! Ugnen ska komma upp i 200 grader, sedan ska de stå inne i 20 minuter!
Så, jag ser alltså egentligen ingen fördel alls med att köpa dessa torra, pressade, kycklingnuggets.
Jag lovar, ska aldrig mer köpa...



Vågar man läsa innehållsförteckningen?


2 kommentarer:

Nena sa...

Hahah forstar dig helt och hallet men man maste ju prova for att sedan inse att man gjort fel:)) Hemma gjorda chicken nuggets ar ju sa otroligt goda jamfort med de fardig kopta!
Kramisar,
Nena

Nena sa...

Hahah forstar dig helt och hallet men man maste ju prova for att sedan inse att man gjort fel:)) Hemma gjorda chicken nuggets ar ju sa otroligt goda jamfort med de fardig kopta!
Kramisar,
Nena